hugs Pictures, Images and Photos

2.2.10

Çalış-ma


Gece gündüz durmadan çalışıyorum. Bir yandan Öğrenme psikolojisi , diğer yandan önümüzdeki hafta başlayacak olan staj hazırlıkları... Çok feci bir 6 ay var önümde ve iyi dileklerinize çok ihtiyacım var. Çalışırken reader açık yeni bir yazı düştüğünde benim için küçük bir kaçamak oluyor yazdıklarınızı okumak. Kim ne yazdıysa hemen öğreniyorum bu çok güzel. Sanki çalışmanın ortasında bana kahve molasına geliyosunuz gibi.

Biraz da gerginim sanırım, yetişme, yetiştirme telaşıyla birlikte. Emre geldi yanıma az önce, bütün salon oyuncak bahçesi gibi, benim kızacağımı sandı ve " Anne şimdi çok tatlı olucaksın dimi " diye sordu. Bu çocuk politik olmayı nasıl öğrendi , ne zaman öğrendi bilemedim. Haberleri de seğretmiyor üstelik.
Anne yine tatlı oğlum ama çok işi var bugünlerde ve senin bunu anlamanı bekliyor. Sonra yine bütün zamanlar bizim olucak söz...
Arşivimi karıştırdım bu sabah, çocuklarla neler yapabiliriz amacıyla. Bir kaç güzel şey buldum, belki sen de yapmak istersin diye buraya da ekliyim dedim.

Puf boya da şöyle hazırlanıyor : 1 yemek kaşığı un, 1 yemek kaşığı tuz, yarım paket kabartma tozu,azıcık su istenilen renklerde gıda boyası..hepsini karıştırıp tortu kalmayacak krep kıvamında bir hamur yapıyoruz.Fırına gireceği için kalın kağıt yada kartonun üzerinde istediğimiz şekillerde fırça ile boyamalar ve süslemeler yapıyoruz. (biraz bolca olursa daha güzel olyor) Fırında yada mikrodalgada çok az mesela 1 dk gibi süre kabarana kadar ısıya maruz bırakıyoruz . Tost makinesi de bu işi görebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler