hugs Pictures, Images and Photos

15.5.10

Öğreniyorum



En çok hangi mevsimi seviyosun dedim ona. Ben hepsini seviyorum dedi. İlkbaharda parka giderim, yaz olduğunda denize girerim, kışın kardanadam yaparım, sonbaharda çamurlara basarak yürürümmm..
Halbuki ben yaz geldiğinde kışı, kış geldiğinde de yazı özleyen, hep elimde olmayanı isteyen yazın sıcağında  amann üfff seslerini eksik etmeyen , kışın da çok üşüyen bir şahsiyetim.
Öğeniyorum ama bugünü sevmeyi, yarının getireceklerini kabullenmeyi, dünle vedalaşmayı ve her başlayan güne neşeyle uyanmayı..
Hem de 6 yaşındaki bir çocuktan öğreniyorum bunları...
Hem de bu şarkıyı söylüyo bana bakarmısın.



Oyun için buraya tık

5 yorum:

  1. Şu bulduğun parlak oyun ve elişi siteleri var ya, hepsini tek tek okuyasım var :) Bugünü sevmeyi nerden öğrenmiş olabilir bu çocuk? O kadar da umutsuz olma bence kendine karşı...

    YanıtlaSil
  2. ben bulduklarımı bburada toparlamaya çalışıyorum ya , zamandan tasarruf olabilir :) bugün konusunda pek beğenmiyorum kendimi aslında ama hadi bakalım öyle olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bu yazına,kendimi de buldum içinde :))

    YanıtlaSil
  4. Onlardan öğrenecek ne çok şey var aslında di mi, çok sevdim bu yazıyı :)

    YanıtlaSil

İzleyiciler