hugs Pictures, Images and Photos

8.5.10

Eğer

Dünyaya onun gözünden bakabilseydim eğer

Patates kızartmasıyla ömrümü geçirebiliceğimi düşünebilirdim, yada hep makarnayla

Çilolayala karnımı doyurabileceğimden de emin olurdum mutlaka

Çamurlarla oynamak daha mutlu ederdi beni, su birikintisinin ortasına dalmak hele şahane olurdu.

Birsürü arabam olmasına rağmen her seferinde daha fazlasını isteyebilirdim

Çünkü onlar orda benim için varlar hepsini almak isteyebilirdim

Oyuncağımı paylaşmak istemeyebilirdim , çünkü o benim

Bana ismimi sorduklarında cevap vermek istemezdim muhtemelen, ben onlara isismlerini soruyomuyum canım

Konuşmak istemezsem konuşmazdım

Annenmin giydirmek istediği ayakkabıyı giymek de istemeyebilirdim, benim de zevklerim var ama dimi

Ben derdim hep , önce ben

Dünyanın benim etrafımda döndüğünü de düşünürdüm sanırım

Böylesi güzel

Duvarlara resim yapmak küçücük bir kağıdı boyanmaktan daha eğlenceli olurdu.

Kime zararı var ki bunun aslında.

Eve dönerken annemin yorgun olduğunu düşünmeyebilirdim. Benim enerjim bitmiyor ki papatya toplaya toplaya gelsem nolur sanki

Birsürü soru sorardım ve cevaplanmasını isterdim, hatta aynı şeyi defalarca sorabilirdim. Merak ediyorum ve önemsendiğimi bilmek istiyorum demesem de annemin bunu düşünebildiğini zannederdim.

Sabırsız olabilirdim , inatçı da olabilirdim, ama yine bilinmesini isterdim kişiliğim gelişiyor ve ben büyüyorum.

Evet onun gözünden bakabilseydim dünyaya böyle düşünmem muhtemeldi ama ben anneyim ve az sonra pişirdiğim fasülyeyi onun yemesi için ne kadar ısrarcı olabileceğimi tahmin edebiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler