hugs Pictures, Images and Photos

10.5.10

o beni prenses peri sanıyor

Boyalarını yine mi kaybettin diye sesim yükselse de bir an çantasının içine düştüğünü farkedip bulduğumuzda az önce yaşadıklarımızı unutuveriyor
En güzel yemeği ben yaparım
Etek bana çok yakışır
Elini hiç bırakmam
Pembe rüyalar gör dersem bütün rüyaları pembe olur
Ben ne söylersem koşulsuz doğrudur sanıyor
Daha da fazlası... ne hata yapsam ben, o  hep geri sarıyor
Hep geri

Kağıtları parçala biraz suyla blendırda hamurlaştır. İçine biraz tohum at, kaşıkla karıştır. Bir havlunun üzerinde gece boyunca kurumasını bekle, üzerini de ört ama. Belki süreyi kısaltmak için kurutma makinesi de kullanabilirsin, yada farklı renler elde etmek için biraz gıda boyası. Kuruyan kağıt hamurundan çiçekler yap kartların üstüne yapıştır. Sonra da kartları gönder tabi. Çiçeklerin aslında tohum olduğunu söylemeyi unutma ama.

4 yorum:

  1. bir şeyi merak ettim.Yapıştırıcı tohuma zarar vermiyor mu? ve tohumlar nasıl büyüyor?

    YanıtlaSil
  2. ya çok mu çok güzel, bu gerçek olabilir miii, deniycem tabi:))

    YanıtlaSil
  3. zarar vermez sanırım çilek. tohum suyla ve toprakla buluşunca da büyümeye başlıyor olmalı

    asmabahçe gerçek olmalı evet :)

    YanıtlaSil
  4. çoook guzel bi fikir. hemen not edildi, hatta nerde kullanilacagina bile karar verildi. (tabii oglus onaylarsa) arkadaslari için hazirlayacagi dogum gunu davetiyesi olursa ne guzel olur. bakalim bu aksam gosterilecek, o kesin "bunun arabalisi yokmu anne " diyecek, gerekirse kart ustunde farkli modeller denenecek, çok is var çooook! hadi herkese kolay gelsin, paylasimin için tekrar tesekkurler!

    Sultan

    YanıtlaSil

İzleyiciler