hugs Pictures, Images and Photos

10.2.10

Biraz da annenden öğren

Alışverişe giderken dedim ya sana oyuncak almak yok diye..Sen oyuncakların karşısında dururken "aaa ama hani yoktu " demiştim ya hani , sen " sadece izliyorum " dediğinde nasıl üzüldüm biliyomusun..Ama yok demiştim ve sözümde durmalıydım..Almadım bakakaldığın oyuncağı.. Cips alabilirmiyiz dediğinde yok alamayalım çikolataya ne dersin diye sorduğumda nasıl da tıpış tıpış gittin çikolata raflarına hemen..Parka gittik sonra sen çok güzel oynuyordun ve ben 5 dakika sonra kalkıyoruz dediğimde tamam demene çok şaşırdığımı da söylemeliyim mutlaka..En sevdiğin oyuncağını arkadaşına hediye edebiliyosun..Şortunu boyamışsın , kim yaptı bunu diyorum " ben boyadım yanlışlıkla " diyorsun.. Nasıl kızarım ki sana..Bütün bu itiraz etmemeler kabullenme mi yoksa beni anlıyomusun çok merak ediyorum..Sen neden ciyak ciyak ağlamayıp , başına gelene eyvallah diyip hemen kabulleniyosun be oğlum..Eğer beni anladığın içinse tüm bunlar eyvallah da biraz ısrarcı da olmalısın bence, isteklerinin arkasında da durmalısın..Arabandan, oyunundan, cipsten vazgeçtiğin gibi herşeyden bu kadar çabuk vazgeçme emi..Çok inatçı, hayatta istediğinden asla vazgeçmeyen, pek mızmız annen ben..Seni çok seven...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler