hugs Pictures, Images and Photos

2.2.10

Hayal dünyası

Ona hayal kurmayı öğretiyoryum. Gerçi bu yaşlarda soyut kavramları anlaması güç ama , hayal kursun istiyorum işte..
Uyumadan önce masal okumak yerine, hayal kurduk dün akşam. Yaz gelmiş, parka gitmişiz, hava çok sıcakmış, deniz varmış, denizin içinde bir balıklar bir biz.. Fındıklı çikolata da varmış hayalimizde .. Sonra uyumuşuz...
Sabah fındıklı çikolataya kavuştu kendisi. Hayalin gerçek oldu bak dedim..
Sonra alışverişe gittik, aa hayalim işte dedi. Bir uçak ve bir helikopter..
Nasıl yani ikisi birden mi dedim, ağladı.. Şimdi ancak bir tanesini alabiliriz, seç hadi dedim
Uçağı seçti ama hayalinde o helikopter var şimdi ve hala..
Peki dedim eve gelince, hayalinin gerçek olması zor değil, al şimdi sen bu parayı, kutunun içinde topla, 5 tane olunca paraların helikopteri de alabilirsin..
Sabahtan bu yana paralarını sayıyor, ne hayaller kuruyor o küçücük kafasının içinde kimbilir..
Hayal kurmayı öğrendiyse, bunun için çabalamayı, biraz sabretmeyi, ya o helikopteri başka bir çocuk alırsa diye endişelenmeyi, yine de istemekten vazgeçmemeyi de öğrenmeli ama değil mi..
Çok istediğini biliyorum ve o helikopter onun olucak bunu da biliyorum..
Hayal ettiklerinin hep gerçekleşmesini diliyorum canım oğlum..
Gözlerini kapat ve iste..
Az kaldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler