hugs Pictures, Images and Photos

2.2.10

melek olmak istiyorum

Karar verdim , melek olmak istiyorum. Böyle bir adaylık var mı . Yada varsa bunu bilen birileri..
Anladım ki anne olmak akla zarar bişey çünkü...
Bugün yine sıradan bir gündü. Yada öyle başladı diyelim. Kikirdemeler, günü programlamalar derken, bir de park gezintisi yapalım dedik anne oğul. Bir anlamda yaza veda partilerinin sondan 100 üncüsü filan. Elmalı kurabiyelerimizi aldık, termosumuza kahvemizi doldurduk neşelice çıktık yola. Yolun yarısına gelmeden ve daha ne olduğunu anlamadan küt diye bir ses ve çok fena bir düşüş yaşadık. İlk şokun ardından kanayan , moraran bir yer var mı diye kontrol ettim ama , o çoktan unutmuş hatta şimdi mışıl mışıl uyuyor olsa da , ben türlü paranoyalar yaşıyorum yine. Acaba o zaman şişmedi başı ama daha sonra şişer mi, çok fazla ağlamadı ama ya iç kanama falan olduysa. Odasına gidip 5 dakikada bir kontrol ediyorum ve beynimdeki senaryoları uzaklaştırmanın yollarını arıyorum, yoksa bu gece uyku falan yok bana biliyorum. Anneyim ve deliyim işte...
Birileri bana melek seçimlerinin başladığını, benim de aday olabileceğimi söylesin lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler