hugs Pictures, Images and Photos

2.2.10

Sana kek yaptım

Bugün hiçbişey yapasım yoktu aslında.
Oyuncakları hiç toplamadım, nasıl olsa yine dağılıcaklar..
Dışarıya çıkmak hiç istemedim, buz pisti gibiymiş sabah caddeler..
Yemek yapmak da istemedim..
Yapmadım da, akşamdan kalan çorbayla idare edebiliriz nasılsa
Plan yazmak yapmak istediğim en son şeydi
Onu da yapmadım..
Bekleyiversinler birazcık..
Ne çok karga sesi çıkardım bugün
Yeni oyunumuz kargayla civciv oyunu
Karga da ben oluyorum haliyle..
Sabahtan bu yana gak gak gak..
Gaklayıp dururken , tatlı krizlerim de yaklaşıyorken
Kek yaptım bugün
Elmaları doğradım küp küp küp
3 yumurtayı çırptım, çırptım çırptım
Onlar şekerin etrafında döndükçe benim de başım döndü sevinçten
Bir kaşık kadar tereyağı koydum benim gibi sevinçten başı dönen yumurtaların ve şekerlerin içine
Çok fazla yağlanmasınlar istedim
Bizi de yağlandırmasınlar istedim
Belki de hiç koymayabilirdim ama neyse koymuş bulundum
İçine tarçın, ceviz, zencefil eklemeyi de unutmadım
Tam buğday unu tam bana göre, onu da koydum kabartma tozuyla birlikte
Fırından çıktı az önce , yanında da nefis çayım var
Canım Nilambara'dan tarifi
Nasıl mı, söyliyim hemen..
Ihlamur, bir kök zerdeçal( ben tozunu kullandım), bir kök zencefil,
bir kök havlıcan( bunu bulamadım şimdilik), bir çubuk tarçın,
4- karanfil, adaçayı, 1-2 dilim ayva
Bunların hepsi birlikte kaynayınca bal ve limonla da tatlandırılınca
İçme de benim yanımda yat diyorlar
Ben yanlarında yatmaya gidiyorum şimdi
Sonra da karga sesi çıkarmaya devam etmem gerekiyor
Ben yaptım siz de yapın diye yazdım bunları
Afiyet olsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler