hugs Pictures, Images and Photos

2.2.10

Öpmek taklit sayılmaz ki

O gülüyor , ben de gülüyorum, tüm kalbimle ve tüm organlarımla hatta..
O yemeğini yiyor, ben de yiyorum, o doymazsa ben de doyamıyorum..O koşuyor, ben de koşuyorum, onunla birlikte koşmayı çok seviyorum..O şarkı söylüyor, ben de şarkı söylüyorum. Söylemeden duramıyorum, elimde değil..O öksürüyor, ben de öksürüyorum. Sanki ikimizin boğazları arasında bir köprü var ve öksürük ordan buraya geçebiliyor..O ağlıyor, ben de ağlıyorum, onun canının acımasına hiç dayanamıyorum.O eğleniyor, ben de eğleniyorum, eğlenen bizsek eğer tadımızdan da yenmeziz hani bunu biliyorum..O uyuyor, ben de ancak o zaman uyuyabiliyorum..O uyanıyor, ben de mecburen uyanıyorum..O sarılıyor, ben zaten ona sarılmadan duramıyorum..O öpüyor, ben de onu öpüyorum..
O çikolatayı seviyor, ben de çikolatayı seviyorum..
O süt içiyor, ben kahve içiyorum..
O pencereden dışarısını izliyordu bu sabah, ben de izledim. O çatıdaki kedileri gördü, bense bacalardan çıkan kirli dumanları..
O ne güzel dedi, ben ne kötü..
Birbirimizi taklit etsek de aynı yere bakıp farklı şeyleri de görebiliyoruz ya...Bunu seviyorum sanırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler