hugs Pictures, Images and Photos

2.2.10

Nemoyu da severim

Ben bütün koltuklara pudra şekeriyle kar yağdırsam, Emre hiç sesini çıkarmazdı, hatta hoşuna bile giderdi bu durum eminim..

Banyo yaparken gözüme kaçan şampuanla ağlasam, eminim o gözümü üflemeye çalışırdı, neden ağlıyosun şimdi demek yerine..

Pişirdiği tavuğu yemek istemesem , zorla ağzıma tıkıştırmaya çalışmazdı biliyorum.Nemo benim arkadaşım desem, balık da yedirmeye çalışmazdı zorla...Tercihlerime saygı duyardı..

Sabahın altı buçuğunda uyansam ve yanına gidip onu uyandırsam, kesin popsunu çevirip uyumaya devam ederdi..

Çok sevdiğim çizgi filmi bütün gün döndürüp döndürüp izlesem , kapat artık şunu demezdi,gider oyuncaklarıyla oynardı, keyfimi bozmak istemezdi..

Dışarı çıktığımızda onu da istiyorum, şunu da alalım diye mızırdansam, eminim ki o da benim gibi yapardı. İstediğin cd yi aldık, sonrakiler bidahaki sefere...

Ona küssem, artık oynamıyorum desem, kesin gelip yanağıma bir öpücük kondururdu...
Oyuncağımı başkasıyla paylaşmak istemezem, arkadaşım için başka bir oyuncak bulurdu, beni kandırmaya çalışırdı kesin...

Birileri zorla burnumu temizlemeye çalışsa, ağlamama çok üzülürdü,ama yine de işini bitirmeye çalışırdı sanırım..

Benimle konuşurken boyuma yetişmek için, gözgöze gelebilmek için sandalyenin üzerine çıkardı. Gözgöze olmanın ne kadar önemli olduğunu biliyor benim oğlum...
Peki ama ben Emre olsaydım.....
Nemoyu ben de izlediğimde, onun arkadaşım olduğunu düşünebilir ve bir daha balık yemek istemeyebilirdim.
Garanti pudra şekeri bulduğumda koltukların üzerine serperdim, çok da eğlenirdim biliyorum.
Ona buna ağlardım sebepsiz, bunu da biliyorum...
Oyuncağımı ben de paylaşmak istemezdim. O bana ait çünkü , benim..
Annem çalışıyorum , işim var dese umursamaz benimle oynamasını isterdim, hem de ısrarla...
Çok sevdiysem bir filmi 100 kere bile izlesem sıkılmazdım, bu da kesin böyle.
Dışarıya çıksam, her gördüğümden isterdim, para nedir, nasıl kazanılır bilmiyorum ki henüz...
Sabahın köründe uyansam, eminim ki yatakta yalnız başıma olmaktansa, annemin kokusunu duymayı tercih ederdim. Mutlaka yapardım bunu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler